torsdag 20 november 2014

Intresant dag.

Fick ju äran att träffa Ann Fernholm, Vilken underbar människa helt underbart och väldigt skönt att träffa någon som med vetenskap kan intyga att socker är fan inte bra alltså. Detta gav väldigt mycket energi och nu vart det ännu mer att tänka på. Men det kommer bli riktigt bra. det kanske kommer ta ett tag man sen så. :)

Imorgon blir det ett nytt möte och det med en som kanske kan fixa till en webbshop och även trycka upp lite kläder och annat kul. :) Det kommer jag berätta mer om i morgon. :)

Det kommer bli hur bra som helst det här när det väl är klart. Sen får vi se hur lång tid det tar men jag tänker inte stressa något då är det bättre att vänta till rätt tid är kommen. Ska försöka komma igång med planering nästa gång jag är ledig och verkligen planera både blivande kost kurser och även projekt Fuck Sugar.

Nu är det snart läggdags. Försöker verkligen sova bort all värk i min kropp knät är när man vaknar helt okej men efter en dag på jobbet är det knas. Skit rygg som är sned och bara dryg. Halsen drygar sig på morgonen och på kvällen men inte alls lika jobbig som tidigare men ändå drygt har känts feberfri idag iallafall vilket varit skönt. Så jag får väl fortsätta lyssna på min tydligen trötta kropp som inte vill bli frisk och sluta göra ont. Hoppas du är lite stolt nu Christian min PT och vän.

Så vi får höras i morgon igen!


Puss och kram på er!

Thess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar