måndag 24 november 2014

Första dagen på veckan avklarad.


Vart en mysfika med Sandra och Calvin efter jobbet lite skönt att får hänga med lite "normalt" folk. Får lite skön vinter energi som behövs när man ät trött på mörkret som är utomhus. Men dom har ju satt igång all julbelysning i Stockholm så det är lite mysigt ändå.


Från Kungsgatan i helgen. Men så här och lite värre ser det ut i hela staden. Lite små mysigt. Inte för jag gillar snö på något vis men det är bara det som fattas sen är nog julstämningen på plats. Lite julmusik behövs också. :) 


Har styrt upp ett möte på torsdag som kanske kan göra det lite lättare med ett av mina framtidsprojekt. Håller alla tummar jag har att dom nappar på min ide. :) Då kommer det bli lite lättar att starta upp allt och få det i rullning. Detta kan verkligen bli hur bra som helst. 

Ska snart bege mig hemåt och sova då klockan ringer 04 i morgon igen. Lite armar och axlar tänkte jag i morgon innan jobbet. Var så underbart idag efteråt och hela dagen på jobbet har endorfinerna rusat omkring som aldrig förr. Helt underbart så längtar verkligen tills i morgon. Måste bara äta något när jag kommer hem vet dock inte vad men det löser sig. Eller så köper jag något här på fiket. 

Kan ju erkänna att när man kommer in på ett sånt här ställe så önska man att man att man tålde att äta sånt här kolla.





Cravings som aldrig förr efter allt sånt här. Tur nog så tål jag ju det inte men jag skulle kunna trycka allt på bilderna. Helt sjukt vad man kan vara sugen på sött hela tiden vad är mitt problem. Fattar inte varför det inte bara släpper vill ha allt. Men som sagt tur nog tål jag ju det inte så därför kommer jag ju inte äta de. Men GUD vad jag önska för en dag att få äta hur mycket som helst av allt jag inte kan eller "får" äta. 

Nu ska jag vara lite social här när vi fikar. 
Vi får höras i morgon. 

Puss och kram på er!! 

Thess










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar