fredag 7 november 2014

Fasta bryt!

Det finns inte mycket som slår detta när man varit och tränat (Ben) och sen ÄNTLIGEN får äta mat. Maten är sååååå mycket godare vill jag lova då när man inte ätit på typ 16 timmar och tränat på det. Då är maten som bäst!

Nu ska jag snart i väg till min tatuerare och styra upp min tatuering som jag längtar är verkligen hur taggad som helst på detta var ju typ ett år sen sista jag tatuera mig. Bilder kommer när det är klart alltså ikväll. :)

Sen snacka jag med min PT Christian förut och tid är bokad till söndag då ska vi leka hela dagen. Som jag längtar. Ska bi hur kul som helst är galet taggad på den biten också. För snart är jag där, där jag äntligen kan börja göra marklyft. Så faktiskt var ett av mina mål från förra gången. Vi satte ingen tid men jag skulle klara av att göra det. Det var målet att komma så långt ner i knäböj och inte tappa bålen. Sen som jag tränat bål sen dess och hittat min muskler. Tror min PT kommer vara stolt över mig jag. :)

Nu ska jag och Tim gå till min tatuerare. Så vi får höras senare!

Puss och kram!

Thess


Sötaste lilla tjejen. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar