fredag 7 november 2014

Dags att sova snart.

Har varit lagom lång dag ticket jag, ska ju ändå iväg till Stockholm över dagen imorgon. Jobba lite sen upp till dalarna igen för att köra Pt pass på söndag och måndag. Sen är det jobb och träning samt sidoprojekt som gäller resten av månaden. Fokus fokus fokus. Allt ska falla på plats och bara rulla på som det ska.

Idag så hamnade en tatuering på min underarm en som gör att jag verkligen aldrig mer kommer kunna köpa eller äta socker. Lite bilder får dagen. 








Så sjukt nöjd så det finns inte ens. Så nu så är jag märkt för livet att jag inte gillar socker inte för det var någon nyhet kanske men iallafall. Ska läggas till lite mer färg som bakgrund men det fick bli en annan dag. Tack Dan för ett underbart jobb som alltid. :) 


Ska som sagt upp tidigt i morgon och till jobbet och då kommer det bli ett bra och långt inlägg här med massa känslor och funderingar. Dom snurrar ju runt som vanligt men ibland hinner man inte bara. Inte så lätt att hänga med vännerna och dessutom hinna med allt runt omkring som ska göras. Så det blir ju när man har lugn runt omkring sig istället. 


Nu ska jag sova klockan ringer vid 05:45 ingen träning i morgon heller så jag ska köra PT pass söndag och måndag. :) Sen blir det nog ganska lugnt mee träningen i veckan eller ja, jag börjar tidigt varje dag så vi får se hur mycket man orkar annars så får det bli mycket kondition helt enkelt. 

Nu sova! 

Puss och kram på er! 

Thess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar