söndag 30 november 2014

Dags att sova.


Jävla hatkärlek jag har till dessa. Inte klokt vad dom kan röra runt i mitt liv. Att jag tappar kontrollen helt och "någon" tar över kontrollen även mitt liv från ingenstans. Att plåten tog slut var inte någon överraskning. Vilket idag känns som lite lätt ångest bara så där skönt kryper in i huvudet. Även om jag "kommit" överens med mitt huvud innan att det under december månad så är det okej. Men varför blir det då tvär vändning. Det då efter jag tagit sista lussebullen. Då kommer den krypandes ångesten över att dom är slut och jag ätit nästan en plåt själv. 

90% av pepparkakorna hamnade ju i min mage. Varför har jag inte den karaktär jag önska jag hade. Hur svårt ska det vara att bara ta en kaka eller bulle eller bröd eller liknande. Helt sjukt att man inte klarar av det lite som Pringels chips. Men KAN inte ta en. Så enkelt är det ju. Eller jag klarar inte av att bara ett en chips. Jag tog minst två Pringels rör!  

Körde ett benpass idag efter jobbet men det kändes inte helt jättebra. Men vi får se i morgon vad kroppen säger. Ska iallafall köra lite rygg och bröst i morgon tänkte jag så iväg till Solna på morgonen vilket betyder att jag typ borde sova nu och vara pigg i morgon. Har ju två viktiga möten i morgon också. Hoppas på att båda kommer gå vägen. 

Så sova var det har jag för mig så man orkar med i morgon.

Testa att göra panerad spätta med blomkåls ris idag. 

Gick fantastiskt bra. 

¨¨

Nu har vi även fått igång julmyset här hemma. 



Nu ska jag försöka sova med hopp om man vaknar utan ångest i morgon! 

Så natti natt där ute i världen. 

Hörs i morgon! 

Puss och kram 
Thess








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar