söndag 23 november 2014

Äntligen en ny veckan imorgon!

Nu är det dags för längesen att sova då klockan står ställd på 04. Packa träningsväskan innan jag drar i morgon då torktumlaren inte ville torka mina kläder riktigt. Men så är det ibland.

Legday imorgon på gymmet. Som jag längtat. Men jag kommer köra lugnt då mitt knä inte är helt hundra än men väldigt nära hundra. Så vi får se hur det går men ska ta lite lugnare tempo. Mest för att inte skada mig igen och för det var ju mer än två veckor sen jag var på gymmet sist.







Så uppvärmning blir utfall och knäböj teknik. Lite benspark och sen knäböj maskinen och avslutar med lite balans. Sen tisdag blir det att köra armar och axlar onsdag kondition/bål torsdag ben och fredag rygg och bröst. Söndag bål. Så blir min träningsvecka Om allt går som det ska.

Så jag måste sova snart för annars kommer jag inte upp när klockan ringer. För det är drygt och gå upp sådär tidigt men när man väl är klar på gymmet så är det underbart skönt kan jag lova er. Helt magiskt utan att ljuga. Sen lite bloggning på det och sen är man lagom skön för en dags jobb.

Nu blir det iallafall sova som sagt imorgon så börjar äntligen endorfin kickarna igen. JAG HAR SAKNAT ER!!

Kollade på Bitten jonssons föreläsning igen. Men kan verkligen inte titta på den för mycket. De enda som händer är ju att man får en ny aha upplevelse för varje gång. Vilket är helt underbart. Älskar orden Allt du behöver göra är att ändra hela livet. För att bli beroendefri. Men hur lätt är det? Det är så mycket sanning i allt hon säger och man blir varm i hjärtat men sen så tar det två sekunder och man sitter där och man har planerat sönder sig och stressen är ett faktum och man är på ruta ett.

Men jag ska klara detta jag ska klara av att balansera mitt liv så gott jag kan. Jag ska hitta en väg som gör att jag klara både träning jobb och sidoprojektet. Utan stress och utan sömnbrist. Så SOV THESS SOV! :)

Nattinatt mina vänner.

Puss och kram!

Thess






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar