tisdag 21 oktober 2014

Vilken respons!

Tack för alla fina kommentarer både här på bloggen och på Facebook. För inlägget på bloggen idag på morgonen. Var lite rädd att jag skulle få halva världen på mig men det gick väldigt smärtfritt vill jag lova. Tack igen!

Sitter med ett mail som jag vill skicka till dom stora inom detta här, se om det är någon som kanske nappar på mina idéer? För så uppåt väggarna kan dom inte vara. Jag tänker stort men det ska man ju göra. Varför inte liksom vi är ju i det för att vinna kampen mot sockret. Även livsmedelsverket skulle jag vilja ha ett snack med. Jag säger inte att alla ska leva efter låg kolhydrats kost men om det nu är bevisat att det fungerar på väldigt många sjukdomar och hälsan blir bättre så varför ska man inte leva så? Det är min fråga i det hela varför ens vill man inte leva hälsosamt?


Sen till mig då, skulle ju packa hela dagen. Ja men det kunde vi allihop som känner mig räknat ut att det skulle ju inte ske. Nej det gjorde det inte. Men köket är så gått som klart iallafall. Men jag var trött när jag väl kom hem från gymmet och åt lite så vart jag helt slut och ville vila lite och då lyssnade jag på min kropp ( min PT Christian säger att man ska det ) Så jag vilade lite. Men efter en timma cirka så var det bara att sätta igång och som vanligt så är jag överallt och ingenstans, Starta på alla ställen på en och samma gång. ( Bokstavskombon visar sig så tydligt ibland.) Men vet att jag kommer hinna klart innan fredag när flyttlassen går.


Ska verkligen försöka sova tidigt idag så om typ max 30 minuter ska jag iallafall ligga i sängen för det håller inte med bara 4 -5 timmars sömn per natt. Visst att man får massa energi av att träna och ja, jag har inte klarat detta om jag inte träna så är det men kroppen börjar säga saker till mig som att jag är trött jag vill sova. Så nu ska jag försöka lyssna på den där kroppen. För annars kommer detta nog inte fungera så bra i slutändan. Vilket jag vill. Imorgon är det kondition och balans samt kanske om jag orkar bål pass på morgonen :) Med en annan instruktör än vad jag brukar. Får se hur jag känner i morgon.

Men nu ska jag packa matlådor och sen blir det sova och uppe innan tuppen och sätta igång onsdagen och det kommer bli världens bästa onsdag!

Natt i natt därute i världen!

Sköt om er så hörs vi i morgon igen.

Puss och kram
Thess











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar