lördag 18 oktober 2014

Viket pass.

Lite bröst lite armar och utfall och benböj samt bål övningar och bröstryggen och sist balans. Sen säga vad man vill men jag börjar bli grym på balans bollen. Körde till och med 10 x 3 benböj på den idag. Kanske inte kommer exakt lite långt ner som när man står på golvet. Men jag försöker ju så långt ner man kan. Sen var de ett ben och de andra uppåt och framåt.


30 sekunder på varje ben och 3 gånger. Detta är galet svårt. Men jag klarar detta. När jag träffa min PT Christian för första gången så kunde jag inte stå på ett ben på golvet. Kan lova att detta är lite svårare. Detta är skit kul att göra sen kör jag lite allmän övning i vardagen också balans. Åka tunnelbanna utan att hålla sig i och inte ramla. Det hör till att vissa kör som idioter. Men om dom kör normalt så är de en underbar balans övning. 

I morgon blir det lite sovmorgon längtar lite tills dess. Men Tvätt tiden starta klockan 7 så inte någon större sovmorgon kan ni tycka. Men kom igen, jag går ju upp 04 annars. Sen är det packa saker som står på schemat. Samt ett underbart bål pass. Sen packa vidare. funderar på att sola lite idag efter jobbet så man är extra brun och fin till fotograferingen. som är nästa vecka. :) 


Måste också komma på vägen till revolution mot socker i världen. Det måste finns en väg, en väg som gör att vi slipper operera barn för fetma. Att som får äta sig mätta och ändå inte gå upp i vikt. Att deras magar mår bättre. Att få upp ögonen på alla som tror att det inte finns någon annan utväg än just operationen. Men de finns en väg, jag har gått och går den för fullt. Skulle ALDRIG för något i hela världen byta väg. 

Även om de nu skulle visa sig att man blir så sjuk av lchf-kost så spelar de fan ingen roll för så bra jag mår nu byter jag inte bort mot något, Det har inget med träning att göra utan det är kosten. Bara kosten. Kosten är allt det lovar jag. 

Önska lite att man kunde stämma livsmedelsverket för den test person som man blev för den "nyttiga" kosten. Vilket de enda den gjorde var att göra mig extra fet. Att jag faktiskt missat massa saker i mitt liv på grund av detta. Att jag misslyckats så många gånger med mina bantnings försök när det kommer till fettsnål mat. Det höll i några dagar och sen sprack det och man åt säkert 3-5 gånger så mycket just för att man var ju hungrig hela tiden. 

Vilket i längden skapa mitt matmissbruk samt beroende till bland annat socker och kolhydrater i allmänhet. Hade jag vetat vad jag vet idag så hade jag ju ALDRIG väntat så länge innan jag gjorde något åt problemet. Jag hade aldrig låtit det gå så långt som det gick. Jag gav ju upp. Orka inte stå i mot mitt sug efter gott och sött samt jag orka ju inte röra mig speciellt mycket heller så vad mer kunde jag göra än att äta. Allt med kolhydrater i ALLT. 

Nu bär de av till jobbet och rock loss lite med mina kollegor! 


Puss och kram! 

Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar