lördag 18 oktober 2014

Dags att sova snart.

Har ju lite saker på schemat i morgon också. Packa så mycket det bara går och tvätta lite samt hinna med ett skönt bål pass på gymmet. Hade även tänkt att hinna lite kondition när jag ändå är där. Får se hur kaxig jag är efter bål passet. Helt sjukt är det men man klara nästan hela. Det var vissa övningar som var värre än andra och just för det känns lite konstigt i magen så låter man bli. Trots att jag vet att det är läkt och klart. Men det känns konstigt så låter jag bli.

Är helt monster trött kan var för att jag inte sovit så mycket den här veckan. Men det ska bli ändringar på detta då jag måste ha min sömn. Mitt liv funkar inte utan sömn.

Gjorde Pork Nuggets till middag.








Helt galet gott dock är kyckling nuggets lite godare men inte mycket. Detta serveras med till exempel beasås eller curry sås. Hur gott som helst. Sen enkelt gör det bara till det bättre. 

Nu blir det att sova för nu är jag så trött att jag nästan somnar här på stolen. 

Vi hörs i morgon igen vänner! 

Puss och kram! 
Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar