söndag 19 oktober 2014

Då var dagen i gång.

Tvättat lite nu på morgonen och snart börja packa saker som jag inte behöver använda fören nästa lördag. Då är vi ju inflyttade. Adressändra så var de. Det var ju den också. Tänk att man aldrig kommer ihåg. Men de får jag fixa sen det löser sig så att säga. Dags att göra dagen attgöra lista.

Tvätta (Check)
Packa ner alla kläder jag inte använder eller kommer använda fram tills nästa helg. ( Typ allt betyder det)
Plocka ner alla filmer
Packa ner allt i köket som är vårat och torka ur hyllorna!

Ta in utemöblerna och torka av dom ( grill och klippare ja allt som är vårat på uteplatsen.)
Slänga så mycket det går av all skräp i sopstationen.
Rensa i stora garderoben
Ringa lite samtal
Bål pass på gymmet kl 17
Hem och fortsätta packa.

Vad tror ni. Lite borde jag klara av att hinna med. Har ett mail jag måste skickat innan läggdags idag.

Men annars så tänker jag njuta av dagen så gott de bara går och antingen köra en 24 timmars fasta eller så är det mat klockan 13 vi ser vad min kropp säger klockan 13?


Ja så nu kör vi!

Vi hörs senare!

Puss och kram
Thess






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar