måndag 27 oktober 2014

Vart inte riktigt som planerat.

Ovanligt när det kommer till mig?? Nej inte så mycket då jag är väldigt impulsiv och min bokstavskombination kickar in ganska hårt ibland och allt bara blir ett enda kaos. Man jag hittar alltid sätt att sysselsätta mig även om jag redan har 1000 grejer som ska göras. :)

Men Jag har iallafall köpt byxor och lchf pasta/nudlar



 går att beställa här på Mm Sports på Sveavägen i Stockholm, sen bar det av till Kungsgatan och köpa kaffe på Nespresso. Efter det åket vi till Vällingby centrum och kolla på saker till hemmet. Men det sluta med att jag kom på att vi åker till Ikea istället. Det gjorde vi. Nu hem kommen och helt slut orkar man väl inte att plocka i ordning med mat i magen. Men jag måste verkligen då jag får sånt fint besök till helgen.

Så ikväll blir det inte så långt inlägg då jag inte hinner jag måste få klart här. Blir galen i denna oordning. Sen sova tidigt till gymmet i morgon innan jobbet. :) Ska bli så skönt och köra ett skönt armar och bröst i morgon tänkte jag. Ta i från tårna lite buk naturligtvis och även balans. Sen blir det kondition på onsdag och sen ben och med nya övningar Ass to the grass Nytt mål som ska tas tids nog. Sen när jag klarar det så blir det att öka med vikter. Ska bli kul med lite nya övningar nu. Sen ska jag snart upp till min PT Christian


 och visa upp mina framsteg. Vilket jag fan hoppas jag gjort.

Hade varit lite jobbigt annars. För det måste ju hänt något tycker man tycker själv att när jag gör knäböjen så kommer jag längre ner för varje vecka. Sen när man lutar sig rätt fram för att sträcka ut ryggen och det stramar så där underbart gott på baksida lår. Så når jag lite marken nu. Det gjorde jag inte när vi börja.

Fick ju min älskade telefon igår igen efter den varit på service i snart en månad. Men nu funkar inte något längre. Den tappar nät hela tiden hoppas på att det är sim kortet som inte mår bra för jag kan inte ha en telefon som tappar nät och inte kopplar upp till internet. Då får jag byta telefon helt enkelt!

Nej nu ska vi kära ett ryck här i lägenheten sen blir det sova tidigt klockan ringer 04 :)

Puss och kram mina vänner!

Hörs i morgon!
Thess





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar