måndag 27 oktober 2014

Börjar veckan med person bästa!

Jag satte som mål till min PT Christian för ca 3 veckor sen att jag skulle ta 200 kilo i benpressen innan nyår. ( Svart får honom vart LUGN! SLUTA STRESSA! ) Ja jag vet jag ska inte stressa med allt men vafan idag satt den.



Sen naturligtvis även balansplattan. Vilken start på veckan känner mig så nöjd med mig själv och min insats på gymmet idag, vila kanske är rätt bra ändå. :) Ha ha ska kanske testa det lite ibland. Men nu har jag ju klarat detta och kommer inte gå över 200 kilo utan ska testa lite nya övningar från torsdag. Mer om det då. Nytt mål klara göra djupa knäböj. 

Ska försöka styra upp lite grejer idag som ligger och släpar efter, så man kan boka av dom på listan att göra saker. Sen är det tisdag onsdag och torsdag kvar sen kommer det fin besök till stan! :) 

Ska in till stan och köpa kaffe samt nya byxor sen blir det hem och fixa klart där hemma samt maila runt lite Styra upp sånt som skulle varit gjort förra veckan. Men ibland finns det inte tillräckligt med tid. 

Vet inte om det är för man tränar eller för en viss inre stress men jag är hungrigare nu än vad jag varit innan? Jag måste börja fixa till min kost på riktigt så jag vet hur mycket jag ska äta och hålla mig till det för äter man förlite så är ju inte det bra för muskelbyggnadet och äter man för mycket är inte det bra heller. De ska ju vara lagom av allt. Men vad är då lagom? Ja det är ju det jag ska komma fram till. Men det kommer jag skriva om en annan dag. 

Nu ska jag snart möta upp min kombo (kompis boende) My på stan och köpa kaffe och byxor. Sen hem och fixa klart allt! 

Vi hörs ikväll! 

Puss och kram 

Thess





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar