söndag 12 oktober 2014

Tvättar och taggar inför gymmet!

Sen är man tydligen med i Aftonbladet idag igen.


Kul att vakna till en sån överraskning. Har redan fått både sms och inlägg på Facebook. :) Kul att dom lade ut den igen för de är samma som var i juni. Men de skadar inte att folk för läsa om de igen. 

Snart är min tvättid slut och då blir de att hämta den och börja packa de jag inte kommer använda dom närmaste 14 dagarna i svarta sopsäckar. Så är de gjort inför flytten. Ska även ta en skön dusch så min nacke kanske kan rätta till sig då jag vakna helt stel i den. Helt löjligt ju Ska förbi stan och fixa lite linnex innan träningen idag. Se om de släpper annars så blir de lugn träning. Inge skönt när de gör ont. 

Så nu är tvätten fixad och mail skickade och och lite annat som skulle fixas också. Vadå bokstavskombo Älskar det, 1000 grejer på gång samtidigt och lite till. Men tillslut så blir dom klara de tar bara lite längre tid. Så är de att leva mitt liv. Allt tar lite längre tid så jag massa saker samtidigt som ska göras. 

Så nu blir de att fixa till sig lite och sen in mot stan och fixa linnex och sen till gymmet! 

Puss och kram på er! 

Thess









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar