söndag 12 oktober 2014

Fick testa Keton mätare idag.

Kolla vad coolt!


Detta är så maxat tydligen man kan ha. Ska man ligga på ketos med viktminskning ska man ligga mellan 1,5-3 jag låg på 2,6 så jag är nöjd. :) 

Hade jag nu varit diabetiker och ätit de läkare säger åt dig göra då hade jag varit sjuk och behövt uppsöka läkare och kanske öka min insulindos. Men nu har jag inte diabetes ( vad jag vet) och äter ju inte kolhydrater så jag ska ligga så här högt. För nu använder kroppen fettet som energi. Helt underbart. Tackar blivande hyresvärd för detta test. 

Imorgon blir de en "cheat day" och med de menar jag ingen fasta. Men naturligtvis inte något annat fusk. Men Bara inte stressa över att hinna äta innan träning och så vidare. :) Utan bara vara hela dagen. Städa upp lite och tvätta är de som står på schemat på förmiddagen sen blir de att åka till gymmet och köra lite rygg bröst och bål. 

Sen kör vi måndag LEG DAY I LOVE YOU! Ska bli så kul och se hur de går med benen. Ska upp i 130 på måndag så är de. Sen nöta teknik på utfall och knäböj. :) Vill ju att min PT Christian ska vara stolt över mig nästa gång vi ses ( typ två veckor) Då ska de sitta iallafall vara bättre på de än när jag åkte från han. Han ska vara stolt för hans elev klart sin hemläxa. 

Så mycket näta teknik och benpress samt överkropp och hållning. Det är inte så himla lätt alla gånger vill jag lova. De är nästan svårt att står rätt och sen hålla balansen och göra alla övningar med ärtt hållning och andas och ja de fan inte lätt att träna. Jag är sjukt imponerad av alla som tränar och har gjort de i flera år och kan allt detta. De är coolt för de finns hopp även för mig. 

Ja men nu är de väl dags att försöka sova lite så man är pigg och alert i morgon när man ska få gjort så mycket som möjligt på så väldigt kort tid som 14-15 timmar! :) 

Puss och kram på er! 

Hörs i morgon! 

Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar