lördag 11 oktober 2014

Snabbis update på dagen.

De vart inge yoga. Då när man boka i deras program så stor de en annan tid än de var. Men då testar jag på onsdag kväll istället efter jobbet. :)

Så jag passade på att nöta lite teknik på utfall och knäböj. Det är verkligen inte lätt de här. Men jag är nog rätt kul att titta på skulle jag tro. Imorgon blir de rygg axlar och bröst samt ett bål pass. Innan de ska jag hinna tvätta all tvätt som ligger på golvet. Det är ju inte långt tills vi flyttar så kan var skönt att få avverkat all tvätt innan man drar. Vilket vi faktiskt ska skriva kontrakt med idag. Sen är de ju bara två veckor kvar tills vi bor i Vällingby igen. :) Skönt med ett längre kontrakt så man slipper hålla på och flytta runt.

Snart dags att möta upp My så vi åker dit. sen blir de hem och ha en chillkväll men lite film och god mat kanske? Var och hälsa på solariet en sväng medans jag väntade på My att hon ska bli klar på jobbet.

Så de vart en kaffe på Rådmansgatan Coffeehouse by George, mysigt att sitta här mycket folk som går omkring och njuter av dagen. Njuter av en skön höst dag som snart blir en skön höst natt.

Så ni ska jag möta upp My men vi hörs om en stund!


Puss och kram
Thess





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar