lördag 11 oktober 2014

Då var de dags.

Lite nervös då jag inte har en aning om hur och vad man gör på yoga. Men jag är nu inbokad. 90 minuter yoga.


 Men man kan ju inte vara bäst på allt med en gång. Eller jo, jag kan de. De är väl lite av mitt problem jag ska vara bäst hela tiden. Men är man vig som ett kylskåp så kan de vara så att jag inte är den som är vigast i rummet. Men jag kommer bli. Jag är kanske inte hon som tar mest i benpressen nu. Men jag kommer göra.

För varför inte bara vara bäst. Sen om man inte är bäst ja då får man väl sluta göra dom sakerna då. Typ jag vet att jag aldrig skulle bli bäst på att springa ett maraton så därför skiter jag i att försöka. Men saker jag har en chans att bli bäst i då jävlar. Då händer de något i huvudet och ett fokus som inte är av denna värld kommer och sätter sig och sen finns inget annat än just de, att bli bäst på den grejen. Inget kan stoppa mig,  eller ja jo de kan de. Min kropp kan stoppa mig på olika vis. Men rent krasst så är jag ostoppbar.

Så vi får se om de bli mer yoga eller inte. Men man kan ju testa och är detta inte min grej nej då är de så. :) Men då har jag testat iallafall. Lite som mat och barn. Måste prova och sen avgöra.


Hoppas även på en sväng till Herr Jon nästa vecka och försöka knäcka ut min rygg. Så den kan bli lite skön att ha och göra med. Den är lite alls som jag vill att den ska var. Men den blir ju bättre känns det som iallafall. Men lite massage och knäcka ut den om de går skadar ju inte. Sen är de ju skönt och han är hur duktigt som helst!

Hitta en bild förut på Facebook som jag var tvungen att sno.

Så underbart de behövs inte mer än såhär. Känner lite samma med socker, gillar verkligen inte att köpa typ bullar och liknade till vänner då de inte är bra för kroppen och kan i slutändan ge sjukdomar och de vill man ju inte att ens vänner ska bli sjuka. Så från och med idag kommer jag ALDRIG mer köpa något med socker i eller som kan omvandlas till socker i magen till någon. Jag vill ju att mina vänner ska leva friska och länge! 


Nej nu är de dags att tagga till inför mitt första Yoga pass. 


Puss och kram på er så hörs vi efteråt! 

Thess









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar