fredag 10 oktober 2014

Ledig i morgon!

Men de är bara upp och hoppa då jag ska testa yoga. Stans stelaste människa men hur mycket träningsvärk som fan. This is going to be fun! Men jag få lite sovmorgon. Till typ 06:30 istället för 04 som jag brukar. :)

Ska bli kul att testa något nytt, då jag ska försöka utmana mig själv så är detta mest kul. Vill ju kolla om de är något för mig. Alla som kör yoga säger ju att de är super skönt så detta ska testas. :)

Sen ett pass med Bål på söndag. Då de är något jag ska träna så varför inte bara köra ett pass. :)  Sen efter träning i morgon så tänkte jag sätta mig och blogga med en kaffe någonstans lite skönt i vänta på att jag får äta igen. :) Periodisk fasta. Nu kär jag ju 16:8 efter att jag kört 5:2 i två månader så är de bra att byta och chocka kroppen. Mest så de inte ska vänja sig vilket den gör jättesnabbt. Men om man byter mellan dom och olika dagar samt olika tider så hinner den inte vänja sig. :)

Vart intervjuad idag igen för en tidning som kommer släppas i november. :) Ska bli kul en kort men förhoppningsvis inspirerande. Skulle eventuellt skicka över en fotograf till bilder. De låter fint de. Jag hatar ju att bli fotad men nyttigt att göra saker man inte känner sig säker i och inte trivs med för att övervinna sig själv lite.

Är hur trött som helst så snart är de sängen som kallar på mig ska bli galet skönt att sova lite. Ledig helg men fullt upp ändå. :) Som vanligt med mig och mina bokstavskombinationer. Vila vad är de? Men jag klara inte av de bara, tröttnar ju med en gång. Så tänkte vara på gymmet vid 8:30 så hinner man värma upp med lite konditions pass innan yogan så man är varm i kroppen. :) Sen är de 9+ minuter yoga som gäller taggad som fan. Så nu ska jag sova. :)

Puss och kram på er och sov så gott!

Thess






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar