fredag 10 oktober 2014

Konditions träning.

Var som stod på träningsschemat idag. Underbart skönt faktiskt trots en skönt träningsvärk som så gulligt kommer krypande. Som jag längtat efter denna faktiskt underbart dryga träningsvärk. Men träningsvärk är skönt trots att de gör ont, för varje gång du känner av den så skapas en underbar må bra känsla i kroppen och endorfinerna rusar runt i kroppen.


Lite svårt att ta bilder när man går och de ska inte bli suddigt. Men tror ni ser vad de står. Ledig nu i två dagar framöver och då ska de testas nya grejer. Med en nevös spänning i kroppen. Yoga och Bål ska jag testa i helgen. Kanske lite rygg och axel träning samt lite teknikövningar.

Dagens lunch blir lchfpizza. 

Botten:
3 ägg 
3 msk majonnäs
3 dl riven ost. 

Vispa samma och ut på plåt in i 250 graders ugn i cirka 5-7 min ( den ska bli gyllenbrun) 
På med vad man själv gillar på en pizza jag valde på denna Mozzarella köttfärs tomat och vanlig riven ost. In i ugnen igen i cirka 5-10 minuter på 250 grader tills osten smällt Där har ni en underba middag lunch ja den går att ätas ofta. Samt frysas in och värmas vid senare tillfälle. 


Dags att tagga till lite inför jobbet idag. Sista dagen denna veckan. Lite skönt då jag känner att jag inte hinner med allt jag borde. Typ andas lite ibland. Men de har varit galet mycket på jobbet så de har bara varit att köra liksom vilket samtidigt är kul då tiden bara rinner i väg. 


 Har en dejt nu med den här sen bär det av mot jobbet. 

Vi får höras lite senare.

Puss och kram på er! 

Thess






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar