onsdag 29 oktober 2014

Sova snart!

Imorgon är det LEGDAY! Love it! Ska bli helt underbart. Ska börja med nya övningar nu då jag nådde mitt mål på benpressen i måndags. Så ska jag börja köra ass to the grass övningar istället. Kommer bli hur kul som helst. Men vem vet man kanske kär lite benpress också. Men då kommer jag dra ner vikterna lite och köra chock vikter någon gång ibland bara. Men mest kommer det vara utan vikter och försöka gå så djupt som möjligt utan att tappa hållningen. DET ÄR INTE LÄTT jag lovar er det. Men skam den som ger sig. Sen blir det ju balans också. Hur kul som helst ju. Sen blir det ett skönt pass på fredag vilodag på lördag då ska jag herja loss här med finbesöket jag får. Sen ett skönt bål pass på söndag.

Men ska jag orka upp i morgon så måste jag sova snart samt ställa in maten som jag gjort. Köttbullar och beasås, Helt underbart gott som alltid. Naturligtvis egen gjorda dom är så mycket godare om man gör dom själv. Sen visst det tar lite tid men ändå. Det är godare än såna som är klara i affären.Iallafall är min det så det finns inte på kartan att köpa klara köttbullar.


Köttbullar lite fetaost en klick smör och 2-3 msk beasås. Men orka inte allt då jag åt två frö knäckebröd innan. Men nu är jag löjligt mätt så jag lär nog klara mig till 14 tiden i morgon. 

Nu ska jag packa om väskan och sen blir det sova som ALDRIG förr. Klockan ringer 04 som vanligt. 

Så natti natt min vänner! 

Puss och kram! 
Thess









 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar