måndag 20 oktober 2014

Måndag och nya rekord

Kanske blir tvungen att gå in och jobba idag då. Då kollegorna som skulle jobba är sjuka. Så en av dom ska vara hemma. Men har ju inte tid med detta egentligen då detta är den enda dagen jag har kvar att packa mina grejer innan flytten. Men finns det ingen annan utväg så är det så. Men får väl försöka byta tull mig en ny ledig dag innan helgen.

Dags att äta lite mat om 4 timmar. Ska bli så gott med energi till kroppen. Efter att ha fastat i snart 24 timmar. Men trots två träningspass så har det gått smärtfritt.

Satte personbästa på två saker idag. 165 kilo i benpressen och sen på balans boll/plattan. Lyckades göra 10x3 benböj på ett ben på balansboll/plattan. För lite dryga 3-4 månader kunde jag inte ens stå på ett ben på plan mark i 3 sekunder. Och nu klarar jag detta, hur coolt som helt. nej jag kommer inte så djupt men det kommer hoppas jag nu är det bara att nöta nöta nöta. Lite djupare för varje gång. Öva öva öva det är nyckeln till framgång. Men är ändå stolt över min bedrift det bevisar ju att allt går att öva upp.




Försökte lägga upp en film men det verka inte gå så bra det så ni får hålla tillgodo ändå. Coolt var det iallafall. Sen att benpressen också gick bra idag gjorde morgonen till en av dom bättre. Det enda som är med benpress och liknade tyngder då kan man använda lite ilska så går det till slut. Men balans träning är ju hopplöst att vara förbannad på. Då går de inte alls och det är skit svårt när de inte vill som jag vill och inte bli förbannad. För direkt när man blir förbannad så blir de bara värre och balansen vill inte som jag vill. Men idag gick det hur bra som helst. Nu är det bara att köra.

Ska hem nu och hämta min jobb tröja med hopp om att det inte blir hela dagen jag ska jobba. Men har en känning av att det tyvärr kommer bli så då det inte brukar var så lätt att få tag i folk. Precis som jag trodde så vart det så jag jobbar hela dagen. Men fick ledigt en annan dag i stället så det var okej då. :)

Så nu bär det av mot jobbet och rocka loss lite med hopp om att det blir mycket att göra idag så tiden går fort. Så man kan få äta mat snart! Lite hungrig men det brukar gå över och då sätter fettenergin igång ordentligt vilket är en helt underbar känsla och energi. Så nu kör vi. Mot jobbet!


Vi hörs senare ikväll

Puss och kram på er!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar