fredag 3 oktober 2014

Lunch

Fasta bryt med kyckling curry gryta.



Gott gott men som sagt som jag så igår så triggar de igång de där socker suget som aldrig förr. Men någon gång ibland. Ikväll ska de bli pizza för hela slanten. Hur gott som helst och inga kolhydrater mättande och underbart. 

Ny intervjun på ingång av en större tidning, Fick mail precis om att dom ville ha mig med. De är lite coolt de här att man inspirerar så många som man gör. Så klart man ställer upp och fixar en intervju lite skönt. Ska maila över att klart jag vill vara med. 

Ta kort på lägenheten ikväll och skicka över till våra nuvarande hyresvärdar.  Ska bara flytta på mina kläder som ligger över halva golvet. Rent funderar på att börja packa alla kläder jag inte använder redan nu i sopsäckar så slipper man ju de sen. och de behöver inte vara i vägen. De blir kvällen problem. 

Nu tillbaka och rocka loss på Kungsgatan 35. 

Hörs senare! 

Puss och kram! 

Thess






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar