fredag 3 oktober 2014

Läggdags snart.

Är ju jobb helg. Tiden går så galet fort hela tiden fattar inte hur snabbt allt kan gå. Hinner ju inte med själv. Dagarna bara rusar förbi. Har lite uppdrag på måndag som MÅSTE fixas. Bland annat fixa med mitt gymkort på nya gymmet. Så man kommer in tidigt på morgonen och sen på kvällen om de krävs. De är en blipp grej man använder sig av. Då kan jag åka innan jobbet och börja styra upp mitt tränande. Kör lite stretch övningar på kvällen när jag kommer hem. Men jag vill ju börja även kondition igen och jag vet att jag gör ett bättre jobb på gymmet än hemma.


Jobbhelg som sagt, skönt för man jobbar ju bara till 18 i morgon och sen 17 på söndag. Ska bli kul och se hur helgerna är på Kungsgatan. För min förra butik var de bra tryck på helgerna. Men har fått för mig att de inte är samma tryck här under helgen.

Snacka med Världens bäste PT Christian idag. Vilket var ett mycket givande samtal, som alltid skulle jag nog säga när vi väl sätter igång och snackar. Tänk om alla vore som oss vad livet vore enklare då. Vi har iallafall massa bus på gång fram över vilket gör mig ännu mer taggad. Så nu ska mitt liv börja få rutiner. Annars kommer de inte fungera alls. Dom måste sitta och de handlar om att prioritera saker. Så är de och jag vet att jag säkert kommer välja fel ibland. Men kom igen jag är ju inte mer än människa så man får lära sig på sina misstag.







Första jag ska börja med.

*Lägga mig i tid på kvällarna. ( ska ligga i sägen klockan 22 men hopp om att sova 23)
*Kliva upp runt 05 för att hinna träna innan jobbet.
*Äta på hyfsat bestämda tider då jag ska köra 16:8 och ska palla jobba och träna samt allt annat som ska trixas med. (sidoprojekt)
*Få klart min hemsida. ( 4 veckor vart snart 3 månader?)
*Planera mina dagar bättre. Men fortfarande med filosofin en dag i taget. Så jag kommer planera en dag i taget. Bocka av lite varje dag.
*Skriva texten till e-boken som jag ska delta i.



Första träningen ska ske på tisdag och jag inte får ett ryck redan på måndag. Hade varit skönt och köra igenom kroppen lite med kondition och sen nöta teknik. Vore gott att få de gjort ska även kolla in deras yoga pass. När dom är och sen köra några. För jag tror de är bra för min kropp.



Nu ska jag snart sova för nu är jag trött. Så jag lyssnar på min kropp en sväng och går och lägger mig för att vara pigg och alert i morgon på jobbet. Har lite kunder att fixa från idag.

Nej vänner och bekanta nu ska jag sova som aldrig förr. Fast först stretcha lite skönt innan.

Vi hörs i morgon.

Puss och kram

Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar