torsdag 23 oktober 2014

LEGDAY

Träningen avklarad för idag. Ökade till 175 kilo i benpressen. Först 170 kilo  10 x3 sen 175 kilo 10 x3. Kan säga att dom där 5 jävla kilona känns som ett ton! Mitt mål är att komma upp till 200 kilo någon gång. Det får ta den tid det tar. Men det är mitt mål sen tänker jag inte gå längre.





 Benen var så dom skakade dom sista 10. Sen vart det naturligtvis balans också. Alltså finns det någon gren i OS med balansplattan? För jag börjar bli riktigt grym på detta!



!0 sekunder upp 10 sekunder ut gånger 3 på varje gånger 3 på varje ben. Alltså nu var ju benen möra sen benpressen men detta var fan inte lätt. Sen vart det benböj på plattan och även en bensböj sen fanns det ingen tid kvar så det var mitt pass idag. Självklart uppvärmning benböj/utfallshållningsteknik. 

Älskar verkligen benpassen endorfinerna bara åker runt i kroppen så det finns ju inte ens ord för det. Bästa känslan som finns sen sitter den i större delen av dagen. 

Ikväll blir sista kvällen i gamla lägenheten imorgon är det flytt som gäller hela dagen. Vi ska börja med Mys säng för det är den som är jobbig. Resten är ju inte lika jobbigt. Men det är 4 trappor upp och det kommer kännas i benen, Men jag ska hoppa gymmet i morgon men här på lördag igen. För flytten får räcka med träning i morgon. :) 


Nu är det dags att börja tagga till inför jobbet. Göra en sådan där monster dag. Det är ju torsdag så det kan ju inte bli annat än bäst! 

Ni får ha det så bäst till ikväll. 

Puss och kram! 

Thess











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar