onsdag 22 oktober 2014

Alltså kom igen nu.

Vad händer med vädret? Så galet jävla kallt så det finns ju inte. har nästa frusit ihjäl säkert 10 gånger idag. Det är ju inte normalt detta. Fattar inte hur jag ska klara vintern? Fryser bara jag tänker på det. Usch nej tacka vet jag sommaren runt 25 grader och sol. Helt underbart. man får helt enkelt flytta utomlands den här tiden på året och sen vara hemma på sommaren.

Kanske kan kära kurser i lågkolhydrats kost i varmare länder? Det kanske är det jag ska göra? För det här kommer inte att funka inte en sekund kommer det funka. Kyla snö och mörker. Huu vad kallt.

Näst sista natten i gamla lägenheten sen bär det av till andra änden gröna linjen. :) Vällingby.
Ska bli skönt och kul med nytt boende. Ny start på många möjligheter. Fick ett samtal från ABF idag som jag mailat angående eventuellt starta upp en studie cirkel om kost och hälsa. Vid 4 tillfällen och kanske fortsättning på detta del 1 del 2 del 3 och så vidare. Frågan är om det finns intresse för det. Det kommer ju vara lchf på mitt och ditt sätt.

Tänkte kolla på Facebook om det finns intresse i Stockholm för detta och finns det intresse runt omkring i landet så får man kanske fixa där också. Tack AnnSofi för din hjälp och tips! Detta ska bli hur kull som helst. :) Sen är det en annan som också ska höra av sig om eventuella matlagnings möjligheter. Hur kul hade inte det varit då att hålla grunder i att laga lågkolhydrats kost? Jag är ju utbildad både bagare konditor och kock. Sen bartender också. Så klart man kan hålla matlagnings kurser. Hade ju varit hur kul som helst.

Snart dag att sova igen så man är lite pigg i morgon på gymmet. För imorgon är det BEN BEN BEN som ska få smaka på min ilska över sockret. Den är inte att leka med den ilskan. Sen naturligtvis balans balans balans. Längtar redan till i morgon! Så nu blir det sova av som aldrig förr men först  packa om väskan.


Vi får höras i morgon tills dess ha det underbart!

Puss och kram mina vänner!

Thess











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar