torsdag 23 oktober 2014

Behöver hjälp med en grej!

På mitt gym jobbar den här killen han jobbar som Personlig tränare och har väl gjort en resa som heter duga. Nej inte med lchf men med kost byta och träning.



Han är den där killen som får en att le varje morgon av sin underbara energi som det bara sprutar ur han, Vilket inte ät så jättelätt runt 06 på morgonen så bara där är han ett guldhjärta

Ser hur han får sina klienter att verkligen ge allt och lite till när han hjälper dom med träningen. Det är sånt man älskar att se när man själv sitter där och det går trögt för det är tungt. Men bara av hans närvaro så blir man taggad och det går lättare. 

Nu är killen Philippe Lindström nominerad i Årets Guldhjärta kategori Pt det jag skulle vilja be er är att gå in och rösta på han på Klicka på denna länk . Sen när ni ändå är där så kan ni rösta på Årets guldhjärta blogg där finns nosugaradded.se nominerad. 

Det betyder oerhört mycket om ni går in och klickar på dessa två. Dom är värda att vinna. Så in och rösta med er allihop! Tack på förhand! 


Nog om detta, flytta i morgon mycket intressant jag och My ska kriga sönder. Vi ska ta det jobbigaste först Mys säng. För när väl den är klar så är inte så mycket jobbigt kvar. :) Ska köra en träningsfri dag i morgon då jag kommer räkna flytten som träning. Det ska vara klart i morgon kväll innan vi lägger oss. Vi hämtar bilen kl 11 och sen är det bara att köra igång och flytta. Nej mina saker är inte helt ner packade än men dom kommer vara det i morgon. Sen ska jag ta sovmorgon tänker ju inte gå upp kl 04 bara för att men vaknar jag då så är det ju bara att börja packa saker. Inte så jobbigt med det. 

Helt slut i kroppen så det blir en tidig kväll i ikväll måste vara pigg och alert i morgon vi haren lång dag framför oss det lovar jag. Men vi har klarat detta för ett år sen så då borde vi klara det nu också. 

Blir lite längre inlägg i morgon kväll när vi är klara kanske en snabbis under dagen läges kontroll eller om jag helt enkelt blir lite förbannad över något. Det vet man ju aldrig. Men nu ska här packas lite innan sängen och drömmarnas land känns som det inte finns något stopp på hur mycket bråte vi kan ha? Vart kommer allt ifrån? Vem har köpt allt detta? Längtar verkligen tills i morgon kväll och första natten i lägenheten. 

Det kommer vara ett totalt kaos men ett underbart sådant. Som ska vara fixat tills på lördag kväll. då kommer jag lägga upp massa bilder. så ni får så hur fint vi har det. 

Som sagt vi hörs imorgon! Puss och kram på er! Glöm inte att rösta på Guldhjärtana :) 

Thess












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar