lördag 25 oktober 2014

Då var vi äntligen klara.

Så galet skönt att allt är inne i nya lägenheten. Sen kanske det tar några dagar innan allt är på plats men det är ett senare problem. Vi är inne och vi är klara med andra lägenheten. Nycklarna är överlämnade och livet är underbart. Så kan man säga. Det har varit lite stressigt över detta men det gick.

Har lite mycket bollar i luften just nu känner jag. Men jag hoppas dom kommer funka och då kommer några bollar att försvinna vilket kan vara skönt. Men tills allt flyter som det ska så blir det att kämpa på med massa grejer samtidigt. Men det är ju kul så det gör inget. Jag har en plan och en vision och jag vet ju Jan Stenbeck hade ju massa saker på gång samtidigt. Han gick de ju bra för, löjligtbra skulle man väl kunna säga. Så jag vet att det kommer gå bra för mig med.

Ska åka och handla innan vi lämnar tillbaka bilen i morgon så man slipper man bära alla mat. Sen lämna tillbaka bilen och sen träna om jag orkar. ( Ja min käre PT Christian jag ska vila ibland och jag lyssnar på min kropp.) För flytten kommer nog kännas rätt bra i kroppen i morgon. Men det märker vi då. Om jag orkar blir det träning efter och sen möta upp lite folk och gå på något event av något slag med en eventuellt blivande samarbetspartner. Spännande kommer det att bli. Sen ska jag äntligen hämta ut min telefon som äntligen är tillbaka från reparation.

Sen inte glömma packa upp grejer också. Så vi blir klara någon gång. Det kommer mer bilder på lägenheten sen. Så fort vi är klara för just nu är det ett mindre kaos här kan jag lova. Men fortfarande väldigt skönt att vara här och bo här. En väldigt mysig lägenhet. Vi kommer stormtrivas här vill jag lova.

Men nu ska jag leta på mina sängkläder och bädda för klockan ringer vid 7 i morgon två dagar i rad med sovmorgon. Ingen ordning längre haha. Men som sagt på söndag är jag senast tillbaka till normala vanor igen. Träna och jobba. :)

Men vi hörs i morgon igen. Puss och kram på er!

Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar