torsdag 9 oktober 2014

LEG DAY.

Nu undrar jag lite här, Kan man vara starkare i olika maskiner? Då jag för i och för sig för snart ett år sen tog 200 kilo i benpressen.



Idag klara jag inte med än 120 kilo. De med ilska som kom ur kroppen. :) Tänkte lite på Paolo Roberto och hans uttalande så gick de med 120 kilo.





Testa 50 kilo först då jag aldrig använt mig av en sån här maskin innan. Mest för att testa. Det gick ju bra så då öka jag till 90 kilo gick bra de med, men kändes i benen. Den öka jag till 110 kilo vilket verkligen var hur tungt som helst. Men som sagt med lite ilska i kroppen så gick de med 120 kilo också varje set innehåller 10 repetitioner och dom gör jag tre gånger. Min nästa benpass kommer att hända på måndag. Kommer köra måndagar och torsdagar ben. Sen resten utspritt på resten av veckan. Jag ÄLSKAR att träna ben. Ni kommer märka de. 

Dags att bege sig till jobbet snart torsdag och bara en dag kvar innan helg. Ska testa en gruppträning i helgen på mitt gym. Ska bli kul, ska testa yoga och bål. Om jag kan gå vill säga. :) 

Nu ska jag och mitt endorfin rus bege sig till jobbet. 

Puss och kram mina vänner! 

Thess












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar