onsdag 8 oktober 2014

Helt slut!

Hur mycket som helst på jobbet idag. Kul då tiden går så fort. Men man hinner inte med riktigt så snabbt går de. Men väntar på att en tidning ska höra av sig dom sa under veckan. Två jobb daga kvar. sen är jag ledig i två dagar. Men då blir de lite annat fix och trix.

Har insett att den där jävla julmusten triggar på som aldrig förr. Även om den är light så är den söt som bara den. Tur att de är sista som går nu. Köpte ju små flaskor när vi var och handlade. Men nu går sista detta funkar inte. Är ju sugen på sött hela tiden. hinner ju knappt hem fören jag är där och dricker en. Nu blir de ingen julmust fören jul. Om  ens då de får vi se.



Nu är de fokus träning och försöka hålla sötsuget på avstånd. Mår ju bäst av att inte dricka sånt eller äta sånt som är sött. Men ändå ska man envisas med att köpa massa skit. För de är ju gott. Det är ju ingen energi i dom men sött är de. Svårt att förklara de där. Men ska nu fokusera på träningen och kosten. Körs tokstrikt nu fram till jul. Både med träning och kost. Vill ju se lite resultat tills dess. De är ju ändå 2,5 månad kvar. Så lite borde man ju se. Eller är de ett för stort mål? Jag vet ju inte a vad som är rimligt i mål väg?

Jag vet ju vilken kroppsform jag är ute efter men den tar ju typ 10 år att bygga om jag fattat de hela rätt. Men då får de ta de. Men man vill ju ändå se lite resultat när man sliter. Så ju striktare jag är ju mer resultat tror jag nog att man lyckas fixa. Inge utgång upp tidigt trots att man är ledig. Inga ursäkter kan stoppa mig. Fokus Vilja Inställning.






Nu måste jag verkligen sova. Annars blir de en tung morgon att försöka gå upp i morgon.

Vi hörs under morgondagen!

Puss och kram!
Thess





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar