tisdag 7 oktober 2014

Klockan är ställd.

En favorit i repris imorgon. Fast istället för kondition så blir de armarna som ska få smaka lite på min vrede. Fast jag är inte så arg men jag kan ju tänk på pasta kungen så kanske vreden kommer. Så då kan de var skönt att får ut aggregationerna på gymmet. :)

Dagen har gått hur fort som helst. Då vi haft och göra större delen av dagen. Skönt på ett vis, men samtidigt så är de så mycket annat man måste fixa med också. Har ju massa projekt högt och lågt som jag vill bli klar med. Verkligen satsa på. Men de blir dom dagarna man är ledig. Som i helgen till exempel. De enda utöver träning och skriva kontrakt på nya lägenheten är de som jag planerat. Men då kan man ju fixa massa andra saker. Har ju att göra listan som ska bockas av.

Hade som plan att färga mitt hår idag. Men nu är de snart läggdags så de får bli i morgon. Eller en annan dag. Märker vad som händer. Trött som bara den är jag iallafall. de ska bli skönt att sova. Då träningsvärken i benen började krypa sig på under eftermiddagen lite skönt. Älskar de utan tvivel de bästa. Ska köra armar i morgon sen blir de nog en vilo dag på torsdag. tror jag. Vi får sen om jag är trött eller inte. :)




Snacka med min underbara PT Christian nu ikväll. Alltså önskar verkligen att du fattar hur jävla underbart bra du är. Så underbart bäst är du. Tack för hjälpen när jag är lite blond och inte alltis fattar. De är så mycket man ska lära sig. Teknik och hur man känner musklerna. Vilken muskel som är vilken och hur den känns. Ja det är en djungel blir lite lätt vimmelkantig av bara tanken, Men du tar de så lugnt och pedagogiskt för mig så allt känns helt plötsligt så mycket enklare! 
Tack Underbara DU! 



Ja och sen insåg jag också att jag sakna en kollega väldigt mycket väldigt väldigt mycket faktiskt. De slog mig nu ikväll så de vart ett samtal med han ska nog förbi han i morgon! Saknar han verkligen. Lille Anel! :) 


Sen inte tala om den här killen! Som borde kunna ta lite ledigt från skolan och hänga med mig! 


Nej världen nu ska jag sova så jag pallar ett skönt superset pass i morgon på gymmet. Man vill ju kunna ge allt och lite till så man är sådär galet skön efteråt. 


Puss och kram allihop! 

VI härs i morgon! 

Nattinatt! 

Thess












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar