tisdag 7 oktober 2014

Är huvudet dumt får kroppen lida!

Jag lovar jag är inte så sjukt smart. ( ja, kära bror jag vet att du fick all intelligens av oss då du tog allt och inte ett skit dela med dig :) )
Men när man får skavsår på gymmet på gåbandet. Sluta gå då. För nu har jag testat att gå utan skor, det var inte så skönt efter 30 minuter. DÅ hela fötterna värker. plus skoskav. Bra jobbat Thess. Mycket bra jobbat! Under om det har att göra med att jag inte äter så mycket kolhydrater att jag inte är så smart alla gånger. och vägrar ge upp bara för de gör lite ont? Men jag har bestämt för mig att jag minsann hade lika mycket otur när jag tänkte innan också?




Ja ja, gjort är gjort så nu behöver ni inte testa detta. Jag gjorde de nyss. Vid skoskav ge upp. Ta inte av dig skorna och fortsätt 30 minuter till. Men fokus de har jag. Den som säger något annat har fel. Vilja har jag den som säger motsats ljuger. Inställning finns skulle ljuga om jag sa annat. MEN SKOSKAV FINNS DE OCKSÅ! :) Så imorgon är de snabb uppvärmning på typ rodd där man itne går. Sen är de armar och bröst som ska få sig en omgång! :)

Så Nu är de snart morgonmöte och de är dags att tagga till lite tänkte nog jobba utan skor i dag. Inte nog med skoskav den känns lite under fotdynorna också. Så nej gör inte som jag gjorde idag.


Vi hörs senare!

Puss och kram!
Thess




2 kommentarer:

  1. Cykel är nästan bättre när man har skoskav. Testade i roddmaskin för någon vecka sedan. Fick ge upp och hoppa på cykeln istället...Skit, jag gillar inte att bli besegrad!
    Bara så att du vet - tycker du är fantastisk och har blivit superinspirerad av din berättelse och din blogg. Tack för att du delar med dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Ja förlora är inte min grej riktigt. Men kan hända att de blir cykel imorgon innan lite armar och bröst övningar!
      Tack tack igen! <3

      Kram Thess

      Radera