tisdag 14 oktober 2014

En trött tjej.

Som från igen stans är sjukt sötsugen. Varför undrar jag? Har ingen anledning till att vara sötsugen? Så de vill jag ju veta varför. Äter som jag ska tror jag ( är ju mätt och äter när jag är hungrig). Men ändå ska de sätta igång de där skit sötsuget. Vet ju att de är min hjärna som spökar. Men de är drygt. Hoppas de är borta i morgon. Orka gå och vara sugen på något sött hela dagen och sen träna två pass i morgon. Först kondition på morgonen och sen blir de yoga på kvällen.

Känner i hela kroppen att jag har tränat dom senaste dagarna. Finns nog inte en muskel som inte har fått sig en omgång. Men det är ju de bästa som finns att ha träningsvärk, det är den enda värken som känns värd att ha. Ett kvitto på att man gjort ett bra jobb helt enkelt. en i morgon är de till att ta de lugnt med musklerna på morgonen och sträcka ut dom ordentligt på kvällen på yogan. Sen ett tungt benpass på torsdag innan jag fått tid hos Jon ( Min Naprapaten behöver du en naprapat så ring han så fixar han en tid. DU kommer inte bli ledsen! 0763492336 Säg att du hitta han på min blogg) som ska klämma och greja med min rygg igen.

Ska bli skönt som bara den att komma till han med hopp om att han lyckas knäcka ut ryggen den här gången. Sen blir de ett lugnt konditionspass på fredag. Följt av en skönt axlar rygg och armar på lördag sen kondition och bål på söndag. Underbar vecka på gymmet vill jag lova. Klockan är ställ som alltid på 04 när jag jobbar och inte så tidigt när jag är ledig. Men kan var skönt att få de gjort på morgonen så de kommer bli ett tidigt pass på torsdag sen sola och sen till Jon

Är galet trött också har varit löjligt mycket på jobbet vilket är hur kul som helt men samtidigt hinner man ju inte med då dagen går så fort så de finns ju inte ens. Men sånt är mitt liv. Jobb jobb jobb, Inrutad dag för att hinna med de man ska hinna både före och efter jobbet. Lång dagar är som också men roliga så de gör inte så mycket. Energi rika blir dom tack vara träning.


Det är ju rätt coolt när man tittar på dom här bilderna att det kan vara sån skillnad på ett ansikte. Men de bevisar ju också att det funkar att leva utan massa kolhydrater högt och lågt i mitt liv. Förstår ni hur underbart det är att kunna gå. Att inte ha värk i knä axlar ben fötter och höfterna. ( Visst träningsvärk men de gills inte) Att kunna gå hem utan att dör att trötthet. Att kunna röra sig igen. Det är så underbart så det går inte att beskriva med ord. 

Att hutta en livsstil som funkar och är hållbar. Inget quickfix utan något som man kommer leva med resten av mitt liv. Varför ändra på ett vinnande koncept? Det verkar ju inte någon bra ide. Nu önska jag bara att fler valde detta i stället för andra dieter och eventuella operationer. För det går att göra. Inget konstigt med de vi har bara alla olika förutsättningar. Lär man sig sin grej så kommer de gå. ar inte rädd våga testa dig fram. Bara för jag eller någon äter ett sätt kanske det inte är ditt sätt.

Nu måste jag sova. Annars kommer jag inte orka gå upp i morgon. 

Nattinatt världen! 

Puss och kram 
Thess










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar