söndag 5 oktober 2014

En skön morgon!

Lite skön egentid så här på morgonen innan jobbet, jag och solariet har en dejt. Sån musik i öronen solen i ansiktet (de känns så, lite Ibiza känsla.) sen är de bara att rocka loss på Kungsgatan 35 om ni behöver ny telefon med ett skönt Tele2 abonnemang (ingen har väl missat att jag jobbat där)

Har lite måsten idag innan dagen är slut, ska fixa dom direkt på morgonen nu så är de inga måsten kvar vilket är de skönaste.

Är galet taggad inför morgondagen äntligen dags att suga tag i träningen på allvar. Inga ursäkter kommer lyckas att stoppa mig. Även om jag vet att jag nog har sådär 7000 av dom när klockan ringer imorgon bitti. Men nu finns de inga. Jag ska gå upp. Jag ska göra mitt pass. Endorfinruset ska virvla runt i kroppen hela dagen. (Punkt) Sen på tisdag är de konditionpass som gäller. Åh vad jag längtar!




Dags att tagga till lite nu efter solningen och en snabbkaffe på Coffeehouse by George vid Rådmansgatan. Skönt musik i öronen så löser de mesta sig. Men som sagt nu är de fokus jobb!

Vi hörs senare!

Puss och kram!

Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar