måndag 6 oktober 2014

Dagen rullar på.

Som vanligt så rullar den snabbare än planerat. Men har fått gjort lite saker, samt haft telefon konfereras med världens bästa Monica! Tack för att du orkar lyssna på mig och mina idéer. 

Har kommit till lite klarhet med hur och vad jag ska lägga fokus på framöver. Killen med hemsidan har jobbat lite till nu så snart så är de dags att lansera sidan. Ska bli hur kul som helst. 

Var på mitt nya gym idag på morgonen. Ska testa köra här fram till nyår och se hur jag känner efter de. Men som de känns nu så vill man inte gymma någon annan stan. Underbar personal och bra öppet tider samt bra klasser som man ska gå som till exempel Bål träning och yoga. 







Lite av maskinerna som finns den sista maskinen här på bilden är helt underbar men de gör så jävla  ont när man stretchar benen så de finns inte. Vi kommer ha en dejt varje gång jag är där. 

Har några få måsten kvar nu innan dagens måsten är slut. Så snart hem och laga lite mat då jag endast ätit lite ost och smör idag, vilket är ultimata fikat på Espresso house 


Visst fick jag lite konstiga blickar av personalen när jag beställde fyra ost paket och fyra smör paket. Men ja jag lever ju på fett och protein så de får man väl ta. En dag i min perfekta värld så är de inte konstigt längre utan fullt normalt att beställa så här och inte en muffins till exempel. Men de är i min perfekta värld de. 

Nu blir de hemgång och laga lite mat packa om väskan och läggdags vid  22 idag igen. I morgon får jag inte missa tunnelbanan som jag gjorde idag. För då skiter sig hela morgonen. Så de blir tidigt i säng och vara pigg och alert i morgon. Taggad som fan att få hänga på gymmet! De är så kul så jag kan inte ens beskriva, även om jag har väldigt långt kvar tills tekniken sitter så är de så galet kul så de finns inte ens. De känns underbart ända in i själen ett lyckorus som är obeskrivligt. 

Nej ni ska jag packa ihop mina grejer jag spridit ut mig med här sen blir de hem och laga lite mat och fixa lite små saker till innan dagen är slut. 

Vi hörs om en stund igen! 


Puss och kram på er! 

Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar