torsdag 30 oktober 2014

Dagen går mot sitt slut.

Jag är helt slut också vilket är skönt för nu är jag trött ska snart upp igen och köra ett skönt morgon pass på gymmet. Körde ju ben idag och hittade en ny kärlek.




Hur trevlig maskin som helst. Vi föll för varann direkt. :) Det jag gillar med den är att hållningen håller sig bättre nu i början. Men det ska bli fristående sen när jag är 120% på tekniken. Vilket jag hoppas på att min PT Christian tycker när jag kommer upp nästa gång. :) 

Laga så god mat idag så det var nästan löjligt. Kolla köttet hur underbart fin färg köttet har! 


Håller på och kolla tryck på kläder, Nu undrar jag om jag känner någon eller om någon vet ett bra tryckeri i  Stockholm eller någon annan stad spelar ingen roll alls bara det är ett humant pris och bra kvalité på kläderna. Känner du någon eller är du den som trycker maila mig på thess@lchfkostfunkar.se Så har jag nog ett jobb till dig! 

Nej vänner nu ska jag sova ska hinna gymma och blogga samt eventuellt plocka i ordning lite här hemma innan dom kommer hit i morgon Jennifer Anton och deras Mamma Irene. 11:46 landar dom i Stockholm som jag längtar. 

Ska ha en lite fusk helg i helgen.Ska inte fasta och inte gymma på en och en halv dag. Det ni det är inte dåligt för att vara mig kan jag lova. :) Sen hoppas jag att jag hittar någon som kan jobba för mig nästa helg. En dag så jag kan ta mig till Borlänge och fått göra lite PT timmar. 

Imorgon på gymmet blir det rygg och axlar samt bål och balans som ska få sin del. :) 

Nu ska jag sova. 

Puss och kram på er! 

Thess




Pressbyrån i gallerian Stockholm. Kan ju erkänna att det är rätt coolt att se den tidningen. :) 

Nu sova! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar