fredag 31 oktober 2014

Idag kommer dom!

Min brors barn och deras mamma! Det kommer bli mycket bilder under dessa dagar inte så mycket skriva då jag känner att jag kommer lägga min energi på att umgås och då blir det mycket bilder för det gillar jag att ta. Sen får ni ju se vad vi hittar på också.

Vi kommer iallafall styra upp lite museum och Texas Longhorn ( Mat) shopping samt mysa som aldrig förr fasta existerar inte medans detta besök är här. Utan nu är det cheat days till söndag kväll. Nej jag kommer INTE ät socker gluten eller stärkelse men  jag kommer till exempel äta god frulle och inte vänta till en viss tid och så vidare. Utan njuta av livet i dagarna två! Haha som det lät JAG njuter alltid av livet. Njuter av maten jag får äta. Men fasta är jobbigt så det var det jag menade. :)


Fick precis en Snapchat från brors dotter, nu har deras resa börjat. :) Som jag längtar. Vad detta ska bli kul helt underbart. SÅ nu ska jag som sagt hem och göra väg så dom iallafall kommer in innanför dörren, för som vanligt så blir inte mitt liv som jag tänkt mig. Utan jag hittar massa andra saker att göra än det jag ska göra och fixa klart hemma. :) Men nu har jag inte mycket att säga i mot det utan bara göra!

Vart ett skönt rygg och bål pass idag på gymmet. Dock är jag sämst på just rygg men använder mig av maskiner och sen övningar då man ligger på golvet så använder sig själv då jag fick/tog på tok för mycket info när jag var uppe hos min PT Christian så jag är inte helt 100% på just rygg övningarna så jag kör maskiner tills nästa besök. För då kan vi köra rygg. Sen eftersom min rygg inte är riktigt som den ska så vill jag inte göra något som pajar den ännu mer. Men Jag hoppas jag kommer upp nästa helg så man kan köra lite sköna pass men han igen.






Nej nu är det dag att bege sig hemåt och fixa klart hemma så man kan släppa in folk! 

Puss och kram vi hörs senare! 

Thess










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar