onsdag 15 oktober 2014

Ändra i fastan lite.

Min PT Christian säger nu att man måste äta efter träning. Då jag väntat i flera timmar så är det ju inget bra tydligen mot mina muskler som jag tänkte bygga. Så får i morgon är det mat mellan 9 -17. Så blir det så i några dagar för att se hur det blir.

Sen vart jag av med min mobil på jobbet idag. Sjukt att man inte kan ha sitt jobbverktyg på sitt jobb utan att någon total idot ska in och sno den? Varför den är ju min jag har mitt liv i den så det blir att spärra den via kundtjänst i morgon. Med hopp om att dom inte kan använda den alls.

På morgondagens schema står det träning ( Ben pass) blogga sola solarium och sen till naprapaten och trycka ut min rygg. Boka in ett nytt yoga pass någon dag. För idag vart det inget heller då jag hade fullt upp med att fixa nytt sim kort och fixa en telefon så länge ja en massa såna saker. så jag hann inte med det helt enkelt. Men en dag ska jag göra ett yoga pass helt enkelt. :)

Nu ska jag sova då jag är helt slut efter dagens bravader på alla vis. Vill även passa på att tacka min förre BC Tobbe för hjälpen med att få låna en telefon till min Sony kommer tillbaka från reparation. Du anar inte hur mycket det betyder! TACK!! :)

Nu ska här sovas!

Puss och kram på er!

Thess










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar