onsdag 10 september 2014

Vakna med lite halsont.

Så någon promenad bliv de inte idag, skit hals. Inte för jag tror de är så farligt, men onödigt. Om jag nu lär mig att lyssna på min kropp också så kanske man inte blir jätte sjuk, (Förkyld som alla verkar vara) utan bara lite små snuvig. Så jag tar de lugnt idag. Om jag mår bättre när jag kommer hem så är de ju bara att gå ut och gå då. 

Fasta fram till 12:30 , så vatten fram tills då är så kul de blir. Sen blir de pizza lchfstyle eget ihop kok, de bästa är att de blir inte sämre om man fryst den. Så man kan ju göra ett lager om man ändå gör lite. Så finna de som akut matlådor. 

Botten: 2 ägg 2 matskedar majonnäs (egengjord eller köpt) 2 deciliter riven ost. Vispa ihop ägg och majonnäs och tillsätt sedan rivna osten, ut på bakplåtspapper in i 250 graders ugn i 5-10 min (gyllenbruna färg). Sen är de ju bara att lägg på vad man känner för. Ska man bara frysa in bottnarna så är de inget fel, Jag brukar göra klart de så fryser jag hela bitar. Men som sagt på med "fyllningen" och sen in i ugnen igen till osten på pizzan smält. 




På denna är de mozzarella köttfärs lite tomat och massa riven ost. Sen har jag naturligtvis beasås till de också.


Känner mig lite off i kroppen, så de var nog ett bra beslut att strunta i promenaden idag, med hopp om att jag mår bra i morgon. Hur som så är de viktigast att jag är frisk och fit for fight den 27 september, Som jag längtar, så om jag inte tränar( promenader) innan så gör de inget. för då ska de börjas på riktigt, då ska han min PT lära mig allt och lite till. 


För då börjar min resa på riktigt, ska bli så kul att lära sig alla sätt och vad som händer om man håller armen på ett vis och sen på ett annat. Han är så löjligt duktig den där Personlige tränaren jag har. Noggrann och pedant, så som en Pt ska vara, annars blir de ju inte så bra resultat. Vilket gör att man får nog inte så många klienter. Men de behöver då inte Christian oroa sig för,




Snart dags att göra sig klar inför jobbet. När My slutat ockupera toan, Då blir de att duscha varm som alla baciller försvinner ur kroppen så snabb som möjligt. Fixa till frillan och på med jobbkläderna och dra. 

Ledig i helgen, och då blir de mest vila och tvätta städa lite och återigen vila, sen fixa klart föreläsnings materialet. Har inte alls mycket kvar, så ska min Pt få bli den första att höra den. se vad han tycker. Ska även försöka öva lite framför spegeln. låter löjligt, men man lär sig bäst då. ska bara ha små stöd ord på papper så jag inte tappar bort mig sen så ska de sitta som ett smäck. Inga konstigheter. 

Nu är de snart min tur på toa. Så vi hörs senare. 

Kramkram 
Thess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar