tisdag 9 september 2014

Kvällen

Lång lång dag på jobbet idag, då de tydligen var en telefon som skulle presenteras idag. Ikväll och alla mina kunder ville då minsann köpa den innan den släppts ens visats. Helt galet de där, kommer inte lägga ordet i min mun ens. Tror inte de behövs. De lär bli mer att göra från i morgon.

Kolla lite tv till sen blir de sova, så man vaknar pigg och utvilad i morgon. Morgonpromenad innan jobbet. De var så underbart skönt att får gå ut och gå på morgonen, friheten i att gå är obeskrivlig. Längtar även till att få komma upp till Borlänge och få köra några riktiga pass med Min Pt i gymmet och sen börja köra här hemma på riktigt inte bara lalla runt utan börja min resa mot magrutor innan jag är 40 år fyllda.

Sen kom de förbi en kille idag på jobbet som visa upp en före och efter bild på mig. -Detta är du va?? Yes sa jag det är jag, Har drivet instagram kontot Bottentilltoppen, där han lagt upp mig innan. Sen fick jag en present av han.
Bottentilltoppen armband, helt underbart ju! Tack så mycket. Sen är de ju lite kul när de kommer fram folk och säger hej och sånt. Alltid kul att träffa sina följare. Bara roligt, och ger energi när de kommer folk och säger snälla saker!


Tre jobbdagar kvar tills de är helg och jag ska njuta av den, slutar lite tidigare i morgon om de inte är löjligt mycket att göra. Tänkte då dra förbi solariet. Sen på torsdag är de besiktnings dags för magen. Ska bli kul och se vad dom tycker. Idag kändes magen platt när jag vakna och även efter promenaden, den svullna lite underdagen men kändes ändå platt, kan de vara så att en dag i taget funkar?

Min stress känns som bortblåst. De är så skönt, för nu tar jag verkligen en dag i taget. Planerar inte mer än jag behöver, Sen naturligtvis planerar jag saker jag ska göra, men när de kommer till just kosten så är de en dag i taget, precis som med min rökning, En dag i tagen. De är de som funkar bäst för mig. Så de blir de jag kommer köra med. Kommer säkerligen tjata om de också, men vill ju att alla som känner som jag ska få veta så jag sprider ryktet. 

Nej mina vänner och följare. Nu ska jag sova. Vi hörs i morgon igen!

Puss och kram!
Thess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar