onsdag 24 september 2014

Två dagar kvar.

Sen kan jag ÄNTLIGEN få lära mig träna med ett proffs! Med PT Christian som är så galet duktig på de han gör. Han träna som en galning och äter strikt lchf-kost. Helt underbart att hitta den rätte Personlige tränaren för mig.



Han kommer hjälpa mig till mitt livs toppform bilden till höger! 
Detta är en resa som jag verkligen längtar så sjukt mycket efter så de finns inte ord för de. Är så tacksam att han tagit sig an mig då jag tydligen inte är den lättaste tjej att ha att göra med. Men jag vill ju så mycket på en och samma gång. 

Vänta eller ta de lugnt finns inte i mitt vokabulär alltid NU NU NU. Men jag har verkligen lärt mig mycket om mig själv dom senast 2,5 åren. Inget är omöjligt, en dag i taget bara så går de mesta till slut. Att stress leder till ingen viktminskning alls. Titta sig i spegeln istället för vågen. För mig är de lära sig se mig själv i spegeln samma där en dag i taget. tillslut så kommer de gå. Våga prata om de dela med sig till andra så dom förstår vad man går igenom. Den ångest som även en spegel kan framhäva. 

Bygga sin självkänsla en dag i taget. Hitta en balans i sin vardag som man kan leva med trivas med och naturligtvis trivas med sig själv. Gör man inte de hur ska andra trivas med dig? De är de svåraste i min värld. Då jag inte trivts med mig själv allt för mycket genom åren. Har inte trivts med mitt utseende som jag sett i spegeln. Därför jag sluta kolla in i den. För att slippa se vad som hänt och se mig. Jag skämdes ju över mig själv men de jag inte såg ja de hade ju inte hänt. Jag ville ju inte att mina vänner skulle behöva skämmas över mig så jag försökte alltid spinna på min självironi. 

Nej mina underbara vänner och andra följare, Nu ska jag snart sova. Jobbet kallar i morgon ska ha så underbart kul så de finns inte ens, då jag jobbar med underbara Anel och Fredrik man skulle kunna säga DREAM TEAM.


Hahaha ni är så söta. 



Nu som sagt blir de skönhetssömn. 

Puss och kram på er! 

Hörs i morgon! 
Thess






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar