onsdag 24 september 2014

Vilken dag.

På utbildning tidigt som aldrig förr med Sony



Älskar den Sony Xperia Z3, inga konstigheter. Väntar att den ska ladda klart på jobbet nu sen bär de av hemmåt och chilla lite. Jobbar min sista dag i Gallerian i morgon. Byter butik till kungsgatan istället. Vart lite inpuls men de är som vanligt i mitt liv. Väldigt lungt med ändå mycket folk i butiken, men de verkar som om de kommer en ny mobil på fredag iallafall. Ajfön 6 heter den tydligen. Tills dess är de mest frågor om den.


Verkar få lite mothugg nu efter mitt inlägg igår men som alltid så är detta min åsikt håller man inte med så gör man inte de. Men som alla vet så har vi rätt att säga vad man vill i Sverige så får han säga saker får jag säge saker.


Snackas mer sen ikväll!


Kram på er!

Thess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar