måndag 22 september 2014

Trött tjej.

Har varit lite små seg i några dagar, små tät i näsan och i natt gick de över till tjock i halsen. Är inte i närheten av förkyld, pigg som fan, inte nu då jag varit igång hela dagen men under dagen har man herjat på som vanligt. Har även gjort något med min högra axel och nacke. Typ lite som nackspärr men ändå inte har förmodligen sovit konstigt. Hoppas de släpper snart. Drygt att ha ont!

Så imorgon är de stora vilar dagen. Eller jag jag blir hemma och fixa lite här, Städa laga mat och bara vara regga upp mitt blivande företag. Samt blogga och instagrama och jag sa att jag skulle vila en del också. Känner att ja ska lyssna lite på min kropp, eftersom den inte mår riktigt toppen så vilar jag lite med hopp om att de är bra på tisdag igen. Har inte tid att bli sjuk nu. Så de blir vila vila vila imorgon!

Nu ska jag sova!

Nattis natt!

Kram kram
Thess


2 kommentarer:

  1. Hej Therese,

    Grattis till ditt nya liv! Såg att du hade problem med kläder. Nu finns det ju kläder för större tjejer men glöm inte bort att du dels är lång men att stor kroppshydda ligger i släkten. http://www.evans.co.uk/? geoip=home eller http://www.clothingattesco.com/womens-brands/f+f-true-16-28/icat/wm-true-18-28 , http://www.simplybe.co.uk/shop/home.action?promo=6201&cm_mmc=google-_-Simply%2520Be-_-na-_-%252Bplus+%252Bsize&utm_source=google&utm_medium=cpc&gclid=CjwKEAjwkf-gBRCd-b2m2aOo0EQSJABMeQDk58rp-8eU4dGXXd3jhEcsCKCdgeyQqRTQBSHD49E5QhoCvh3w_wcB&gclsrc=aw.ds . Köp på nätet eller ta en tur till London, där tjejer överlag är bredare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för tipset. :-D ska kopplas upp!

      Tack Thess

      Radera