måndag 22 september 2014

Regn och ledig.

Det betyder idag att jag kommer ta de väldigt lugnt, mest inte göra att för mycket, men städa mitt rum och plocka i ordning i köket ja, de ska göras. Men skapa mitt eget bolag. De är tre små grejor som vi får se om dom är klara när jag går och lägger mig ikväll. Axel och nacken är inte bra idag heller men vila vila vila så blir de nog bra tillslut.

Ska föröka stretcha axeln och nacken så mycket som möjligt så man "privata" sjukgymnast ( jobbar grannar i gallerian) igår då det verka vara musklerna som dragit ihop sig eller vad de nu var hon sa. Jag skulle stretcha iallafall. De gör löjligt ont när man stretchar med dom övningarna hon gav mig. Så de är ju bara att göra som hon säger.

Trött var jag iallafall sov till klockan 10 idag, vilket jag inte gjort på väldigt länge men gud så skönt. De kan ju vara så att min kropp pratar med mig också, förkylning en liten en som mest är dryg ingen mening med den, och sen axeln och nacken. För de har varit lite väl mycket de senaste men de är ju kul så de har inte gjort mig något att de varit mycket. Så idag ska jag lyssna på min kropp. Jag ska ta de lugnt.

Men som sagt lite saker ska fixas innan. plocka i ordning och öppna bolag.


Frukost, är nu frågan vad man ska äta? Men ägg och smör är ju gott och mättande. Eller stekt ägg eller kanske äggröra? Åh nu vart de jobbigt. Är sugen på något men inte så jätte hungrig men de är nog för jag vakna nyss. Kanske skulle köra en fettkaffe istället? Och äta något gott sen. I-landsproblem.

Nej nu blir de att lägga sig i soffan en stund och kolla på tv eller någon film.

Vi hörs senare.
Puss och kram
Thess





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar