måndag 22 september 2014

Hatar sötsug.

Har nu fått hem massa prover från Hampa Prudukter som ska testas. Samt exprimenteras med tänkte jag. Både mjöl olja och frön. Ska minsann testa om de inte går att baka lite lchf-bröd med hampa i?




Har haft cravings hela dagen. De är helt värdelöst att ha cravings! På riktigt så är det absolut det sämsta som finns, för hur man än gör så känns de skit, släpper jag taget så kommer de ångest efteråt och står jag i mot så känner man sig nedstämd så de är ju inte någon win win på den. Mest lose lose.

Konstigt att det är så att även om man klarar att står i mot så är man inte glad, vilket jag tycker man borde vara för man klara av att stå i mot denna dag också. Men nej inte då. Då känner man sig tom och ensam lite på gränsen till övergiven. Det är jag ju inte men sån är känslan man får. Shit vad en hjärna spelar sitt spratt på en. Man känner sig som den mest ensammaste som finns. Tur jag delar lägenhet med en vän. Så jag är inte ensam inte någonstans är jag ensam men de känns så. 

Idiot beroendekänsla skit huvud som bara är drygt. Ska klara de jag ska klara de, Jag ska inte falla dit inte den här gången. Inte den här gången måste stå i mot. Vara stark mot mig själv. Men de handlar om att ta en dag i taget, dessa dagar är jobbigare än andra dagar de vill jag lova, de suger verkligen. Men en dag i taget en dag i taget. 

Ska ju starta min nästa sista fasta i morgon från 12  till 12 på onsdag. Sen är de bara en fasta kvar på denna 5:2 period. Sen kör jag 16:8 för hela slanten. Även där en dag i taget. Hoppas att suget efter något sött och gott försvinner under fastan. 

Dags att trycka lite Ipren så man kan sova hela natten utan ont i nacke och axel, de har blivit mycket bättre idag under dagen men skadar nog inte med en hel natts sömn på de, sen är jag nog frisk som en nötkärna

Så nu blir de sova för hel slanten måste ju vara pigg i morgon. Det är ju tisdag och morgonmöte med mitt team! Bästa ligan helt enkelt. Jag och mina pojkar. 

Natti natt världen! 
Vi hörs imorgon igen. 
Thess






Mitt mål är bilden till höger, som jag är nu på bilden till vänster.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar