tisdag 23 september 2014

Fyra dagar kvar!

Sen ska de tränas som aldrig förr, som jag längtar till att lära mig att göra rätt och att se resultat. Jag är den mest otåligaste personen som finns i hela världen. Tålamod vet jag knappt hur de stavas. Men jag har lärt mig mycket om mig själv dom senaste två tre åren. Jag har hittat min drömkropp och jag har ett mål. För är de något jag är så är de målmedveten. Sen hur lång tid de tar, ja de får vi se.

Jag nu till vänster, min drömkropp till höger. Ja naturligtvis så kommer jag ju inte se ut exakt som hon, men så nära de går. Jag ska dit om de så tar 10 år jag bryr mig inte, JAG SKA DIT! 
Till min hjälp har jag hitta Världens bästa PT Christian.


Ska bara äta lite lunch idag sen blir de 24 timmars fasta tills i morgon vid lunch. Sen är de bara en fasta dag kvar på denna period. Sen börjar 16:8 och resan där de ska byggas muskler. Jag är löjligt taggad över detta. Har till och med nedräkning på skärmen på telefonen. 



De ska bli så galet kul så de finna inte ens detta att få lära sig på riktigt att kunna sätta rekord i alla omöjliga lyft att få träningsvärk igen. Ja jag har mycket jag längtar till. Inte minst resultaten ska ta mycket bilder hela tiden. Så man ser skillnaden vilket jag hoppas man gör.

Detta ger mig verkligen ett lyckorus i hela kroppen när jag tänker på hur kul de kommer att bli. Behöver de när suget efter sött sätter igång att hitta något annat att fokusera på, Finta huvudet lite så men slipper tankar som far omkring hela tiden. Apropå träning på firma festen i lördags så stod jag ute när några skulle röka, ( jag hade verkligen inget sug efter cigg då heller) så prata jag med en gammal kollega. Sen event tiden.

 Vi stor då och diskutera mina blivande magrutor innan 40 när han från igen stans utbrister. - Fattar du hur konstigt de är att stå och snacka magrutor och träning med dig? De är så sjukt konstigt. Detta ska tilläggas att när vi umgicks som mest under event så vägde jag typ kanske 180 kilo och träna fanns inte på min världsbild över huvud taget. De var cigg redbull och skräpmat som jag levde på då! 

Lite skillnad på tjej då och nu kan man ju säga, inte så konstigt att man inte känner igen sig själv längre. De har ju kommit sig smygande tränings intresset. Jag tror för jag orkar, för jag inte går och bär på en bra bit över 100 kilo extra varje dag utan bara 95 något pannor just nu och då orkar man ju mer. Skulle vilja testa att ta på sig en sån där vikt dress med 130 kilo extra på, se hur långt man skulle orka gå idag. Bara för skoj skull testa hur stark man är idag. 

Nu blir de att tagga igång till jobbet! 

Vi hörs under dagen eller ikväll! 

Kram kram på er! 

Thess








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar