onsdag 17 september 2014

Taggad.

Idag är de tokfokus jobb, för att rädda den här månaden. Inte många dagar kvar tills de är ny och de funkar ju inte. Så idag är de jobb jobb jobb som gäller. Jobbar med med det bästa teamet! Så de ska bli kul, är faktiskt taggad. Hemsidan har bara en sida som ska rättas. Sen är texten klar. Hopas nu bara att han som bygger den gör sitt jobb så det kan bli klar snart! En grej mindre att tänka på.

Om 10 dagar är det dags att börja min nya resa, alltså de ska bli så kul så jag kan inte med ord förklara. Försökte förklara till min PT igår, hoppas han förstår. Men är så taggad så jag håller på att hoppa ur skinnet.

Färgar håret medans man bloggar, förena nytta med nöje ( blogg är nöje )
¨
Så snygg är man på morgonen innan man duschat och styrt upp sig. Bjuder på den jag! 


Fettkaffe till frulle, Hur gått som helst. Mättande och bara gott! Nu håller man energin upp till i eftermiddag och då blir de en underbar köttbit med lite smör och beasås, de är verkligen svårt att inte gilla lchfkost. De bästa är ju maten, utan tvivel allt fett och underbara köttbitar eller kyckling eller fisk. 

Nu är de dags att gå igenom duschen och stila till sig, sen mot jobbet och dom bästa att jobba med! 

Vi hörs underdagen! 

Pöss och kram på er! 
Thess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar