lördag 13 september 2014

Sussa sött vänner!

Ledig i helgen, men tänker åka in till stan vet ej var än men mest för att få inspiration till helsida. Allt ska skrivas fixas så jag måste få inspiration de kommer jag inte ha hemma i soffan. Utan på något café inne i stan.

Titta på människor och bara låta orden flöda, sen blir de att tvinga någon till att fixa så de är grammatiskt rätt också, jag är ju världs sämst på grammatik. Jag skriver som jag pratar och sen allmän dyslexi på de gör de ju inte lättare. Men de är ju bara att köra.

De kommer alltså bli en myshelg, jag tycker de är skönt att sitta på caféer och dricka lite kaffe skriva i bloggen och nu blir de hemsidan, vara kreativ med ord, de ger mig ett inre lugn på något sätt.




Bloggen är min terapi plats, där kan jag skriva vad jag känner tycker och tänker, ingen kan säga att jag har fel eller är dum i huvudet, de är min blogg. Min, mina tankar och mina känslor, jag är äkta och kommer att vara äkta. Är jag ledsen kommer de stå här, är jag glad kommer de stå är jag arg kommer de märkas.

De kommer vara känslor all over the place, men samtidigt tror jag man kan känna igen sig i känslorna och de hoppas jag kan leda till att jag kan hjälpa någon att inte känna sig ensam i de man går igenom men både viktminskning och beroende. De är inte så lätt som man tror alla gånger att få ut känslor i ord, men de försöker jag och jag hoppas jag lyckas.





Snart dags att sova lite, så man vaknar utvilad i morgon och orkar skriva hela dagen. känner att de kommer gå hur bra som helst, kommer inte tillåta något annat. Jag och min dator har helt enkelt dejt i morgon, Ska hinna så mycket jag kan och lite till imorgon är planen. Ju mindre blir de att göra på söndag.

God natt gott folk!

Vi hörs imorgon!

Nattis natt sussa sött!
Kram kram
Thess









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar