fredag 12 september 2014

Fredag

Fredag, bara tonen klingar gott i munnen. Speciellt om man är ledig nu i några dagar. Men de finns hur mycket som helst som ska göras så de blir då inte mycket vila, men lite hade jag allt tänkte.

Fastar fram till klockan 12, ska bli gott med mat, men är inte speciellt hungrig trots att jag inte ätit sen lunch igår. Sen har jag ju inte gjort någon större ansträngning heller, bara jobbat och sovit.

Ska bli så kul att få in träning i mitt schema nu också, få lite rutiner igen. Sen alla sköna endorfin kickar som virvlar runt i kroppen. De ska bli hur kul som helst

Ska under helgen fixa och trixa med min hemsida. Så de borde bli klar under helgen så man kan få den up and running.
Inte klar 'n men på väldigt god väg iallafall. Så snart så snart.


När jag satt och vänta på återbesöket igår insåg jag något kul, de händer ibland
De är liksom plats kvar på båda sidor i stolen jag sitter, Innan fick man vara glad om man fick plats, denna stol hade inte gått de kan jag säga med en gång. Men de är sånt här som är kul, när man inser att jag inte tar upp två säten på tunnelbanan längre, när mina kollegor kommer förbi på på jobbet när jag står bakom kassan, (de gjorde dom inte förut) Man blir lite chockad när sånna här ögonblick kommer, då man inser att man kanske inte är så stor längre?





Nu är de fokus jobb som gäller.

Vi hörs senare!

Kram kram
Thess








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar