torsdag 11 september 2014

Besiktningen avklarad.

Var ju hos läkaren idag, han var jättestolt över mig då mitt ärr är jättefint säger han de tycker jag ju också att de är. Jag har ju varit lite överdriven med saker och ting man de lönar sig ju.

Så der de ut. nu har jag ju tejpat dubbelt upp hela tiden. Sover med gördel fortfarande och de sa han att de var intet alls dumt att göra då magen "slappnar" av på något sätt och man vaknar platt och inte så spänd som jag är efter en dag på jobbet. 

Men Jag är nu godkänd och kan börja träna precis hur mycket som helst. Så min käre PT är så taggad så de finns ju inte ens 15 dagar och 9 timmar kvar. Sen ska de bli en träningshelg som går till historien. För då börjar min resa som aldrig förr. 

Helt slut, fattar inte men så är de väl ibland man är lite trött. Så de kommer bli sova tidigt idag orka jobba hela dagen i morgon. Sen är de helg. Men som vanligt så har man ju "fullt" upp med massa annat, men ska försöka vila lite också. 

Nu ska jag sova så klockan kan bli 12 i morgon så snart de går. Då är de fasta bryt då är mina 24 timmar över för denna vecka. Sen när jag börjar träna så kommer jag börja köra 16:8 igen. lite kul med variation. Men de är då och nu är nu. En dag i taget och njuta av livet. 

Nu ska jag sova. 
Vi hörs i morgon igen. 
Thess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar