fredag 26 september 2014

Resan har börjat.

Resan mot en vältränad kropp innan 40. Lämnar Stockholm för helgen och ska njuta av Dalarna och dess lugn. Lugn nja, två bokstavskombinationer ska umgås i ett gym och kök. De kan gå precis hur som helst de. Men lovar massor av bilder och naturligtvis kommer vi lägga upp recept på de som blir gott? Vi ska baka lite med hampamjöl ( Detta kommer ni kunna beställa sen från Hampa Prudukter Ska fixa en bra deal de lovar jag) har även hampa frön och hampa olja vi ska styra upp nå kul med men som sagt bara de som blir bra kommer här.

Ikväll ska jag till min bästa vän och kramas. En kaffe lär nog slinka ner och sen sova. Imorgon är de uppställning i gymmet kl 10. Sen kär vi. Jag är skit nervös tänk om man är helt talanglös liksom. De vilket jag verkligen hoppas jag inte är. Man kan ju inte vara bäst på allt?? Fast jag tycker nog att jag kan vara de. För ja de tycker jag att jag kan? Min PT Christian kommer göra mig till proffs.

Tidningen har kommit hem till alla prenumeranter idag, Lchf magasinet. Om du inte är prenumerant så klicka på länken innan bara så fixar de sig där. Annars bör de finns i butik från och med nästa vecka. Bara att köpa. Inte varje dag jag är på första sidan på en tidning.
 

Sen kommer de mer i november kanske inte en första sida men iallafall två tre sidor i tidningen. Men som vanligt en dag i taget och en tidning i taget. 

Har lust att tatuera mig nu när jag är uppe i närheten av min tatuerare. Men vi får se, jag har en plan. Men vi får se om tiden finns och de räcker till. Hade varit kul att få fortsätta lite på min kropp. Jag vet vad jag vill men vet inte vart jag ska sätta den/dom bara. 

Var och köpte ett par Freddy byxor förut på lunchen. Då fick jag äran att träffa hon som jobbar på Freddy. Mycket trevlig Göteborgare och nu har dom fixat allt som var problem innan med dom så nu väntar jag på en ny modell som kommer under nästa vecka. Så snygga och så sköna. Jag lovar att Freddy byxorna är de skönaste du någonsin haft på dig och vill ALDRIG igen använda jeans. 

Träffa även en annan tjej där som jobba för för en träningstidning som ville göra en intervju hon också. Alltid kul att få vara med lite överallt. All publicitet ÄR bra publicitet.

Sådär ja så var vi försenade med tåget också. Mötande tåg har kört på ett djur så de står still och eftersom det är enkelspårigt så blir vi stående här obestämd tid. Man måste älska att åka tåg. Hatar de, fattar inte varje gång är de något. Nu är det i och för sig inte signalfel men ändå. Minst en timmas försening. Resegaranti? 

Ja ja nu har jag ju tid att fixa med min hemsida. Så de är vad jag kommer göra resten av resan. 

Vi hörs imorgon! 

Kram kram 
Thess












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar