lördag 27 september 2014

Mysdag med Christian.

Vi har minsann haft en underbar dag vi. Är så galet tacksam över att jag träffa på den här killen!

Vi har tränat i hans gym eller ja vi har väl inte tränat. Vi har gått igenom min kropp och kollat vad och hur jag ska träna i framtiden.

Sen var de min tur att lära han lite nya recept, Så vi börja men nuggets och sen pizza, Dock finns de bara bilder från nuggetsen då jag lyckades tappa min mobil i golvet igen. Men lite kort hann jag allt med







Är så glad att den här killen för cirka fyra månader gillade och kommenterade an bild på instagram  på mig. Allt sker av en orsak man möts för en anledning. Du har under den korta tid vi pratat och umgåtts lyckats vända min hjärna upp och ned ( på ett bra sätt så klart). Det har hänt så mycket i mitt liv på denna korta tid och är väldigt glad att jag våga fråga dig om du ville hjälpa mig med att träna. 

Idag var dagen vi starta vi min resa. Mer bilder kommer i morgon då som jag skrev innan min nya mobil är trasig, Men har min gamla med mig så jag ska bara byta sim-kort imorgon.

Puss och kram på er! 

Thess








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar